Планетарно познати француски бренд 1664 Blanc спада у најеминентније светске произвођаче премиум пива, са традицијом дугом више од три и по века. Уз препознатљив, софистициран укус и амбалажу која плени својом аристократском нотом, Blanc је синоним за савршену синтезу квалитета и естетике. Ипак, оно што многи не знају јесте да овај бренд велику пажњу поклања значају културе и њеној популаризацији. С тим у вези, идући у сусрет 58. Битеф фестивалу, чији је Blanc овогодишњи генерални спонзор, разговарали смо са Симонидом Шејат, бренд специјалистом компаније Carlsberg Srbija.
Шта је инспирисало 1664 Blanc да постане генерални спонзор Битеф фестивала ове године?
За нас је 1664 Blanc много више од обичног пива, јер је реч о својеврсном симболу софистицираности и иновације. Када смо добили прилику да допринесемо вредностима Битеф фестивала, препознали смо снажну повезаност између нашег бренда и фестивалских вредности. Битеф се истиче као аутентичан културни феномен који већ више од пола века подстиче највише уметничке домете, креативност и иновацију, што је у духу онога што 1664 Blanc представља. Одлучили смо се да постанемо генерални спонзор јер верујемо да је овај фестивал савршена прилика да подржимо и допринесемо развоју уметничког израза и културних вредности.
Које вредности или карактеристике 1664 Blanc дели са Битефом?
1664 Blanc и Битеф деле исте вредности када је у питању посвећеност квалитету и иновацији. Као бренд, трудимо се да пружимо изузетан доживљај кроз свој производ, баш као што Битеф тежи да пружа изванредно уметничко искуство. Такође, једнако смо посвећени да својој публици омогућимо приступ нечему посебном и јединственом - било да је то кроз богатство укуса које наш производ нуди или кроз изванредне уметничке приказе на фестивалу.
Наше пријатељство почело је на прошлогодишњем фестивалу. Шта нам припремате за ово, 58. издање?
Веома смо узбуђени због ове сарадње и овогодишњег издања Битеф фестивала. Планирамо да допринесемо фестивалу на иновативан начин, кроз специјалне активности и ексклузивне садржаје који ће унапредити искуство посетилаца. Наш циљ је да створимо незаборавне тренутке који ће употпунити уметнички програм и допринети јединственој атмосфери фестивала.
Открили смо све детаље нашег овогодишњег главног програма. Да ли 1664 Blanc већ сада има своје фаворите?
Још са првим увидом у распоред програма, можемо рећи да смо фасцинирани различитим уметничким приступима и представама које овогодишњи фестивал нуди. Не можемо ишчекати да видимо које ће представе оставити најјачи утисак на публику, посебно када се има у виду каква су све имена од несумњивог позоришног ауторитета најавили своје гостовање на 58. Битефу. Оно што је многима одузело дах јесте прво гостовање на Битефу чувеног француског позоришног ансабла Комеди франсез, са представом чија је премијера била на недавно одржаном, ништа мање чувеном, позоришном фестивалу Авињон, па београдска публика има јединствену прилику да се међу првима на свету упозна са уметничким дометима најновије представе Хекуба, не Хекуба у извођењу ове славне позоришне групе. Ово јесте велика вест, али, с друге стране, не сумњамо да ће сваки део програма донети нешто посебно и да ће публика доживети право катарзично прочишћење у оном класичном значењу тог појма.
Да ли мислите да ће лепота спасити свет? И ако не лепота, шта би њу могло да одмени?
Лепота свакако има моћ да инспирише и донесе радост, али мислим да је за стварање позитивних промена у свету потребна шира комбинација вредности. Емпатија, љубазност и заједништво су кључни за унапређење друштва. Лепота може бити део тог процеса, али је важно да се фокусирамо на стварање конкретних акција и иницијатива које ће допринети добробити људи и заједница.
Овогодишње издање Битефа, 58. по реду, биће одржано од 25. септембра до 4. октобра под слоганом „Лепота (не)ће спасити свет”. Београдској публици, под будним оком 1664 Blanc као генералног спонзора фестивала, у главном програму представиће се продукције које стижу из Немачке, Француске, Швајцарске, Боливије, Бразила, Холандије, Белгије, Словеније, Хрватске и Србије.