Vizuelni identitet

Uho, tradicionalno prijemnik zvuka i simbol percepcije, postaje fokalna tačka. Poziva gledaoca da promisli ne samo sadržaj onoga što čuje, već i način na koji se sadržaj tumači i internalizuje. Leptir, simbol transformacije i lepote, preuzima metaforičku ulogu kao nosilac etičkih ideja i uvida. Pozicioniran na uhu, sugeriše intimnu prirodu slušanja, kao i potencijal ideja da utiču na percepciju. Prigušenih boja i nenametljivog prisustva, simbolizuje upravo ideje - krhke, ali moćne - koje šapuću istine, bremenite izazovom i provokacijom.

Slogan preispituje ideju lepote kao spasiteljke i podstiče promišljanje dubljih etičkih dimenzija. Sama pozicija leptira implicira skepsu - može li nešto naizgled tako krhko i nevažno podstaći suštinsku promenu? Dizajn vizuelnog rešenja poziva publiku da razmotri ova pitanja baveći se festivalskim temama i izvedbama.

U skladu sa ovogodišnjim tematskim istraživanjem mitova i narativa iz savremenih perspektiva, vizual simbolizuje misiju festivala - da podstakne kritičko promišljanje. Suptilno prisustvo leptira ohrabruje gledaoce na dublje promatranje, odražavajući festivalski fokus na introspekciju i reinterpretaciju kulturnih narativa.

Video i galerije slika

58BITEF24 | PRVA KONFERENCIJA ZA MEDIJE

58BITEF24 | PRVA KONFERENCIJA ZA MEDIJE