Визуелни идентитет

Ухо, традиционално пријемник звука и симбол перцепције, постаје фокална тачка. Позива гледаоца да промисли не само садржај онога што чује, већ и начин на који се садржај тумачи и интернализује. Лептир, симбол трансформације и лепоте, преузима метафоричку улогу као носилац етичких идеја и увида. Позициониран на уху, сугерише интимну природу слушања, као и потенцијал идеја да утичу на перцепцију. Пригушених боја и ненаметљивог присуства, симболизује управо идеје - крхке, али моћне - које шапућу истине, бремените изазовом и провокацијом.

Слоган преиспитује идеју лепоте као спаситељке и подстиче промишљање дубљих етичких димензија. Сама позиција лептира имплицира скепсу - може ли нешто наизглед тако крхко и неважно подстаћи суштинску промену? Дизајн визуелног решења позива публику да размотри ова питања бавећи се фестивалским темама и изведбама.

У складу са овогодишњим тематским истраживањем митова и наратива из савремених перспектива, визуал симболизује мисију фестивала - да подстакне критичко промишљање. Суптилно присуство лептира охрабрује гледаоце на дубље проматрање, одражавајући фестивалски фокус на интроспекцију и реинтерпретацију културних наратива.

Видео и галерије слика

58БИТЕФ24 | ПРВА КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА МЕДИЈЕ

58БИТЕФ24 | ПРВА КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА МЕДИЈЕ