Foto: Tanja Drobnjak
Foto: Tanja Drobnjak

Planetarno poznati francuski brend 1664 Blanc spada u najeminentnije svetske proizvođače premium piva, sa tradicijom dugom više od tri i po veka. Uz prepoznatljiv, sofisticiran ukus i ambalažu koja pleni svojom aristokratskom notom, Blanc je sinonim za savršenu sintezu kvaliteta i estetike. Ipak, ono što mnogi ne znaju jeste da ovaj brend veliku pažnju poklanja značaju kulture i njenoj popularizaciji. S tim u vezi, idući u susret 58. Bitef festivalu, čiji je Blanc ovogodišnji generalni sponzor, razgovarali smo sa Simonidom Šejat, brend specijalistom kompanije Carlsberg Srbija

Šta je inspirisalo 1664 Blanc da postane generalni sponzor Bitef festivala ove godine?

Za nas je 1664 Blanc mnogo više od običnog piva, jer je reč o svojevrsnom simbolu sofisticiranosti i inovacije. Kada smo dobili priliku da doprinesemo vrednostima Bitef festivala, prepoznali smo snažnu povezanost između našeg brenda i festivalskih vrednosti. Bitef se ističe kao autentičan kulturni fenomen koji već više od pola veka podstiče najviše umetničke domete, kreativnost i inovaciju, što je u duhu onoga što 1664 Blanc predstavlja. Odlučili smo se da postanemo generalni sponzor jer verujemo da je ovaj festival savršena prilika da podržimo i doprinesemo razvoju umetničkog izraza i kulturnih vrednosti. 

Simonida Šejat (Foto: Promo)
Simonida Šejat (Foto: Promo)

Koje vrednosti ili karakteristike 1664 Blanc deli sa Bitefom?

1664 Blanc i Bitef dele iste vrednosti kada je u pitanju posvećenost kvalitetu i inovaciji. Kao brend, trudimo se da pružimo izuzetan doživljaj kroz svoj proizvod, baš kao što Bitef teži da pruža izvanredno umetničko iskustvo. Takođe, jednako smo posvećeni da svojoj publici omogućimo pristup nečemu posebnom i jedinstvenom - bilo da je to kroz bogatstvo ukusa koje naš proizvod nudi ili kroz izvanredne umetničke prikaze na festivalu.

Naše prijateljstvo počelo je na prošlogodišnjem festivalu. Šta nam pripremate za ovo, 58. izdanje?

Veoma smo uzbuđeni zbog ove saradnje i ovogodišnjeg izdanja Bitef festivala. Planiramo da doprinesemo festivalu na inovativan način, kroz specijalne aktivnosti i ekskluzivne sadržaje koji će unaprediti iskustvo posetilaca. Naš cilj je da stvorimo nezaboravne trenutke koji će upotpuniti umetnički program i doprineti jedinstvenoj atmosferi festivala.

Foto: Nata Korenovskaia
Foto: Nata Korenovskaia

 
Otkrili smo sve detalje našeg ovogodišnjeg glavnog programa. Da li 1664 Blanc već sada ima svoje favorite?

Još sa prvim uvidom u raspored programa, možemo reći da smo fascinirani različitim umetničkim pristupima i predstavama koje ovogodišnji festival nudi. Ne možemo iščekati da vidimo koje će predstave ostaviti najjači utisak na publiku, posebno kada se ima u vidu kakva su sve imena od nesumnjivog pozorišnog autoriteta najavili svoje gostovanje na 58. Bitefu. Ono što je mnogima oduzelo dah jeste prvo gostovanje na Bitefu čuvenog francuskog pozorišnog ansabla Komedi fransez, sa predstavom čija je premijera bila na nedavno održanom, ništa manje čuvenom, pozorišnom festivalu Avinjon, pa beogradska publika ima jedinstvenu priliku da se među prvima na svetu upozna sa umetničkim dometima najnovije predstave Hekuba, ne Hekuba u izvođenju ove slavne pozorišne grupe. Ovo jeste velika vest, ali, s druge strane, ne sumnjamo da će svaki deo programa doneti nešto posebno i da će publika doživeti pravo katarzično pročišćenje u onom klasičnom značenju tog pojma. 

Hekuba, ne Hekuba (Christophe Raynaud de Lage – Festival d’Avignon – coll. Comédie-Française)
Hekuba, ne Hekuba (Christophe Raynaud de Lage – Festival d’Avignon – coll. Comédie-Française)

Da li mislite da će lepota spasiti svet? I ako ne lepota, šta bi nju moglo da odmeni? 

Lepota svakako ima moć da inspiriše i donese radost, ali mislim da je za stvaranje pozitivnih promena u svetu potrebna šira kombinacija vrednosti. Empatija, ljubaznost i zajedništvo su ključni za unapređenje društva. Lepota može biti deo tog procesa, ali je važno da se fokusiramo na stvaranje konkretnih akcija i inicijativa koje će doprineti dobrobiti ljudi i zajednica. 

Ovogodišnje izdanje Bitefa, 58. po redu, biće održano od 25. septembra do 4. oktobra pod sloganom „Lepota (ne)će spasiti svet”. Beogradskoj publici, pod budnim okom 1664 Blanc kao generalnog sponzora festivala, u glavnom programu predstaviće se produkcije koje stižu iz Nemačke, Francuske, Švajcarske, Bolivije, Brazila, Holandije, Belgije, Slovenije, Hrvatske i Srbije.