57Bitef23 Warm Up

Već od 15 časova na platou u srcu grada svoj bitefovski život dobiće velika pikselata, svojevrsni mural od iskorišćenih limenki, čija je površina čak dvanaest metara kvadratnih. Za njeno postavljanje zadužen je program „Svaka limenka se računa“, koji će pikselatu napraviti od limenki koje je tim festivala vredno prikupljao tokom prethodnih meseci.

Na ovaj način, ofarbane u prepoznatljive plave boje Bitefa, ove limenke zajedno će dočarati ovogodišnji festivalski vizual, kao i njegovu ekološku misiju. Pored toga, pozivaju se i svi prisutni da iskoriste priliku i donesu svoje limenke, a potom i da se slikaju ispred pikselate. 

Potom će od 17 časova na platou početi nadmetanje u obaranju ruku, na kojem će članovi i članice festivalskog tima izaći na crtu posetiocima Rajićeve, kao i slučajnim prolaznicima - ne bi li ih upoznali sa festivalom na nešto drugačiji način.

„Izađite nam na crtu! Dođite da zajedno razgibamo mišiće i odmerimo snage“, poručuju iz Bitefovog tima, kojima će se za ovaj dan pridružiti i sepecijalni gosti. Za sve one koji pokažu dovoljno snage, pripremljene su i simbolične nagrade!

Osim toga, svi zainteresovani moći će na licu mesta da kupe karte za predstojeće izdanje festivala. Za ovu priliku obezbeđen je promotivni popust na kupovinu ulaznica od čak 20%.

Ovogodišnji Bitef, 57. po redu, biće održan od 3. do 10. oktobra. Publiku u glavnom programu očekuje devet predstava iz Nemačke, Grčke, Litvanije, Mađarske, Švedske, Burkine Faso, Belgije i Srbije. Festival će i ove godine ponuditi bogat prateći program koji čine Bitef Polifonija i CirkoBalkana, Susreti sa autorima i predavanje „Od proleterijata do prekarijata - i nazad!“

Festival su tradicionalno podržali Sekretarijat za kulturu Grada Beograda i Ministarstvo kulture Republike Srbije, kao i Delegacija Evropske unije u Srbiji, Gete Institut, Ambasada Savezne Republike Nemačke i Ambasada Grčke. Partner i prijatelj Bitefa je i New Moment New Ideas Company, kreativna agencija festivala. Partneri festivala ove godine su Generali osiguranje Srbija, Erste Bank a.d. Novi Sad, kao i prijatelji festivala Coca-Cola Hellenic Srbija, 1664 Blanc i Somersby, Rajićeva Shopping CenterAlma QuattroInfo Media GroupAcibadem Bel Medic, program „Svaka limenka se računa“, Vulkan izdavaštvo, kao i Halo Creative tim.