Мекшање (Фото: Jubal Battisti)
Мекшање (Фото: Jubal Battisti)

Десет представа, које ове јесени у Београд стижу из целог света, чине главни програм предстојећег Битефа, педесет осмог по реду, који се одржава под слоганом „Лепота (не)ће спасити свет”. Од 25. септембра до 4. октобра публика ће имати прилику да погледа представе из Немачке, Француске, Швајцарске, Боливије, Бразила, Холандије, Белгије, Словеније, Хрватске и Србије.

Промотивна продаја улазница почеће у четвртак, 29. августа у 20 часова. Тог дана фестивалске карте моћи ће да се купе до 22 часа са посебним попустом од 20% на дружењу 58Битеф24: Одбројавање које ће бити организовано у UMAMI Cocktail & Sushi бару (Жоржа Клемансоа 29Б).

Фото: Битеф промо
Фото: Битеф промо

Улаз на 58Битеф24: Одбројавање је слободан, а осим промотивне продаје улазница, посетиоце UMAMI Cocktail & Sushi бара очекују и бројна изненађења. За пиће добродошлице биће задужен 1664 Blanc који је генерални спонзор овогодишњег фестивала, док ће за музику у плаво-белим тоновима бити задужена Наташа Вранић.

Онлајн продаја улазница са промотивним попустом од 20% почиње у петак, 30. августа у 11 часова на фестивалском сајту, а трајаће све до 2. септембра у 11 часова. Након тога, улазнице ће овим путем моћи да се купе са попустом од 10%. На тај начин Битеф додатно жели да популаризује онлајн продају улазница као праксу која умањује штампање и прављење непотребног отпада, чиме доприноси очувању животне средине.

Пукотина (Фото: Peter Giodani)
Пукотина (Фото: Peter Giodani)

По редовним ценама улазнице ће од 2. септембра моћи да се купе и на благајни Битефа. Она ће и ове године бити отворена у фестивалском прес центру, на првом спрату МТС дворане, на Тргу Николе Пашића. Радно време благајне од 2. до 24. септембра биће од 11 до 15 часова (свим данима, осим недељом), док ће од 25. септембра до 4. октобра благајна радити у истом термину, радним данима и викендом.

Покровитељи фестивала су Секретаријат за културу Града Београда и Министарство културе Републике Србије. Генерални спонзор 58. Битефа је 1664 Blanc, који је препознао значај фестивала као културне манифестације и доприноси њеном успеху. Традиционално, подршку фестивалу пружили су и Гете Институт, Француски институт и Делегација Европске уније. Партнер и пријатељ Битефа је и New Moment New Ideas Company, креативна агенција фестивала. Партнери фестивала и ове године су Generali osiguranje Srbija, Erste Bank a.d. Novi Sad, као и Coca-Cola HBC Srbija.